חמש אפליקציות לשינה טובה יותר


#1  היפנוזה עצמית להירדמות מהירה

Reveri - Interactive Hypnosis Exercises


ד״ר דיוויד שפיגל, מרצה לפסיכיאטריה ומדעי ההתנהגות באוניברסיטת סטנפורד, פיתח לאחר 40 שנה של מחקר אפליקציה חינמית וטובה עם תרגילי היפנוזה עצמית. בין התרגילים יש את ״Improve your sleep״ - תרגיל קצר שדורש רק 10 דק׳, עוזר  להתמודד עם הפרעות שינה, להרגיע את המחשבה להירדם יותר בקלות.

להורדה לאייפון הקליקו כאן



#2 תצילו את העיניים שלכם

F.lux - Warm at sunset, with a candle before bed


תוסף חינמי למחשב שעוזר להתמודד עם בעיות האור הכחול והנזקים שאור המסכים מעולל לשינה שלנו. התוכנה מתאימה את צבעי המסך בהתאם לשעות היום - צבעים חמים בגוון כתמתם בלילה ולבן בהיר בשעות היום. 


יש המלצות רבות להתנתק מהמסכים כמה שעות לפני השינה ולנסות להימנע מחשיפה לאור הכחול כדי לשמור על רמות מלטונין טבעיות. בחיים המודרניים והמהירים הרבה מאיתנו חוטאים לעיתים ועובדים על המחשב גם בשעות הלילה המאוחרות. F.lux באה לעזרתנו בדיוק ברגעים האלו - היא עוזרת לשמור על העיניים, לסנן את האור הכחול ולשפר את השינה.


להורדת התוכנה למחשב:

https://justgetflux.com/





#3 הרעש שירדים אתכם

NOISLI - Your digital place for focus.


אתם שוכבים במיטה, שקט בחוץ.. צרצרים.. ופתאום צפירת רכב מקפיצה חודרת מבחוץ.

Noisli היא אפליקציה פשוטה וטובה המאפשרת לחסום רעשים מיותרים בעזרת קוקטייל מיוחד של צלילים מרגיעים (כמו רעש לבן, גשם, רוח וכו׳) העוזרים לטשטש את רעשי הרקע וליהנות משינה שקטה ללא הפרעות לבריאות הגוף והנפש. 


לאתר:

https://www.noisli.com/




#4 לנתר את איכות השינה

Sleep Cycle


אם אתם רוצים ללמוד לנתר את השינה, אז זו האפליקציה בשבילכם.

התעוררות לפני סוף מחזור השינה בעזרת  שעון מעורר ״רגיל״, עלולה לגרום לנו לקום מותשים וחסרי אנרגיה. 


האפליקציה לומדת את התנועות שאתם מבצעים בזמן השינה, בודקת את רמת הערנות ומסיקה תובנות לגבי מחזור השינה שלכם.  בזכות המידע החכם היא תוכל להעיר אתכם בעדינות בזמן האופטימלי ביותר ליקיצה, ליום חדש מלא באנרגיה.

להורדה לאייפון לחצו כאן


#5 שילוב של טיפול קוגניטיבי (CBTI) וטכנולוגיה


SleepRate - Sleep Therapy


אפליקציה ישראלית שפיתחה ד"ר אנדה בהרב, לאחר מסלול ארוך שנים כרופאה.


האפליקציה מאפשרת טיפול אישי בהפרעות שינה, בעזרת שילוב של ניתור חכם אחר מדדי שינה יחד עם תרגילי תרפיה, תרגילי רגיעה מבוססי ביופידבק ושיפור הרגלי שינה מבוססים טיפול קוגניטיבי (CBTI).



 להורדה לאנדרואיד לחצו כאן


להורדה לאייפון לחצו כאן








לכתבות נוספות